2011. június 21., kedd

Fél Órás Fántázi! Epizód kettő.

Fél Órás Fántázi! Epizód kettő.

Illuminala, István, és Sir MerBjörnVaxTickyt(Kinek nevét csak most tudtad meg, és ezentúl csak úgy fogunk utalni rá: Sörbet) kalandjainak várva várt…kezdete.

- Mi dolgod van neked azon túl, hogy gazdag embereket fejel meg a tested áruba bocsátásával?
- Némileg leegyszerűsíted a dolgot. Ez egy teljes mértékben elfogadott eljárás a nemesi házak között. Ha valakinek nem tetszik valaki más pofája, akkor felbéreli Lustia egy papnőjét, aki készségesen ellátja a megbízásokat. Megfelelő mennyiségű szex rabszolga fejében természetesen.
- Ezek szerint, neked van egy háremed férfiakból?
- Ugyan dehogy. Mi lányok tudod összetartunk. Neveltetésünk során nem sok férfit láttunk, hogy kiéhezve kezdjük meg szolgálatainkat. Addig meg ott voltunk mi…
- Oké felfogtam. Nehezen múlnak a régi szokások mi?
- Én má taknyosként is sápadt bőrűek szemeit gyűjtögettem. Megnőttem, má nagy a tarisznyám is, beléjefér a fejük is, mint ez itten ez, amit hozok itt, ebben ni, megnézed?
- Most kivételesen nem élnék a lehetőséggel.
- A cifra nyelved járását vigye el a Krokniczhuplaphner.
- Isten ments, hogy felbukkanjon itt egy olyan. Borsódzik a hátam, már csak ha a neve eszembe jut pontosan. Nem mindig sikerül mondjuk. Olyankor elmarad a borsódzás is.
- Ez egy ritka gyenge klisé volt ugye tudod?

Tudom.

- Jó. Próbáld kerülni őket. Nem tesz jót az olvasottságnak,*Glup* ha lerágott*Glup*…szövegeket nyomatsz. Huhh. Még egy ilyen lőrét. Te István, ez nem a tiéd véletlenül?
- Há te iszod az én anyám készítette erjesztett tevenyálam? Kezed le róla asszony, most meg mi a bélgáz támadt beléd?
- Teve…
- …Nyál. A Mélyen Sötét Urak perforálják lelked papnő.
- KÖHHH…KRRRRKKKKHPHÜ! EMMEGMILYEN KÍVÁNSÁG MÁR?!
- Hatásos. Ahogy elnézem dühödben visszajött mind.
- Ha tudnék tűzgolyókat dobálni, már Madame Exotic-ká változtattalak volna.
- De hatalmad nem terjed tovább az ostor forgatásánál, és a rudak bűvölésénél. Fém, bőr, mit számít.
- Egyszer jussak a szádba…
- Használok szájvizet.
- Elég!
- Végre szabad ég. Nincs több erdő, mocsár, bogarak, és állatok, csak egy holtestekkel teliszórt csatatér. Ahogy elnézem vándorzenészek folytattak vérre menő rap-tető versenyt.
- Sosem értettem őket. Mi értelme két katapulttal a saját barátaidat nekicsapni egy sziklafalnak, annak reményében, hogy az adott idő alatt képes lesz elmondani egy teljes rap-balladát, ezzel bizonyítva klánja nagyszerűségét? Inkopetens muzsikosok…
- Fogyóeszköz. A birodalmi mágusok valamit különösen elcseszhettek, mikor belekezdtek a „Aljanépe” projekt kivitelezésébe. Félrecsúszott egy varázslat, belepottyant a lombikba egy mutáns őssejt…kitudja.
- Ammán biztos, ha az én szemem elé kerül aká egy is, aztat én vérbebelebosszulom a létét neki.
- Igen István, tudjuk. Sajnálatos ami a törzseddel történt. A Muzsikusok olyanok mint a sáskák. Valószínűleg sáska őssejt esett a lombikba. Egy degenerált sáska őssejtje.
- Miért? Miért? Miért adtál a szájába ilyen gondolatokat?!

Mert gonosz és fáradt vagyok.

Folytatása következik.

2 megjegyzés: